مرکز تخصصی معرفی، مشاوره و عرضه انواع ردیابهای فلزیاب، طلایاب، معدن یاب، حفره یاب، آب یاب. 09122652171

مرکز تخصصی معرفی، مشاوره و عرضه انواع ردیابهای فلزیاب، طلایاب، معدن یاب، حفره یاب، آب یاب. 09122652171

مرکز تخصصی معرفی، مشاوره و عرضه انواع ردیابهای فلزیاب، طلایاب، معدن یاب، حفره یاب، آب یاب. برای تماس با ما میتوانید با شماره تلفن۰۹۱۲۲۶۵۲۱۷۱ تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان گروه ماورا برخوردار شوید. http://www.mavaradetector.ir/
مرکز تخصصی معرفی، مشاوره و عرضه انواع ردیابهای فلزیاب، طلایاب، معدن یاب، حفره یاب، آب یاب. 09122652171

مرکز تخصصی معرفی، مشاوره و عرضه انواع ردیابهای فلزیاب، طلایاب، معدن یاب، حفره یاب، آب یاب. 09122652171

مرکز تخصصی معرفی، مشاوره و عرضه انواع ردیابهای فلزیاب، طلایاب، معدن یاب، حفره یاب، آب یاب. برای تماس با ما میتوانید با شماره تلفن۰۹۱۲۲۶۵۲۱۷۱ تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان گروه ماورا برخوردار شوید. http://www.mavaradetector.ir/

IMAGER

IMAGER

17-imager-1

ردیاب زیرزمینی Imager وسیله ای بسیار مناسب و حرفه ای است که دارای نرم افزار پیشرفته می باشد و تجزیه و تحلیل داده ها توسط دستگاه امکان پذیر خواهد بود.

imager از جدیدترین دستگاه های چند سنسوری (دریافت کننده حساس پیام ) ، است که دارای ۱۶ آنتن سنسور می باشد. آنتن های “۲۴ و “۳۶ برای نصب آسان و متحرک همانگونه که در دیگر توضیحات وسایل دستگاه ها مشاهده کرده اید، طراحی شده است. آنتن های “۷۲ و “۹ نمونه های مطلوبی برای بررسی و تحقیق در محدوده های بزرگ می باشند. هرچه قدر که تعداد سنسورها افزایش یابد، جزئیات در بررسی و تحقیق بیشتر می شود.

عمق کاوش مفید ۲۰ متر

لوازم و وسایل فرعی :

۱ـ کامپیوتر Laptop

۲ ـ دستگاه کنترل کانال دو گانه

۳ ـ بسته ی محدوده

۴ ـ لوازم و ابزار سیم کشی

۵ ـ سیم ها

۶ ـ باطری ۲۴ ولتی

۷ ـ شارژر ۲۴ ولتی

۸ ـ نرم افزار

۹ ـ ویدئو

۱۰ ـ میله ی رابط

۱۱ـ دفترچه راهنمای کاربر

۱۲ ـ کیف پلیکان (Pelican)

۱۳ ـ آنتن سنسور “۳۶

 

Data Logger Lorenz

Data Logger Lorenz

16-data-logger-lorenz-1

آشکار سازی ۶ کاناله : سه کانال Delay , دو کانال Ground , یک کانال برای طبقه بندی مواد رسانه ی ذخیره سازی SD memory card

تعداد مکان های قابل کاوش با یک کارت: ۹۹

در هر ثانیه ۱۶ پالس دریافت می کند

وضوح تصویر: ۱۶بیت

رویه Data logger به همراه SD memory  که ۶ کاناله است به طور همزمان ۶ کانال از تصویر را نشان می دهد. بعد از کاوش, نرم افزار Surface   ۸ در عرض یک دقیقه داده های ذخیره شده بر روی SD memory را به تصویر تبدیل می کند. نرم افزار به صورت اتوماتیک ۱۲ نقشه از زمین را نشان می دهد. ۶ تصویر دو بعدی و ۶ تصویر سه بعدی خواهند بود. ۶ نقشه ی مختلف باعث می شود تا تصویر را بهتر آنالیز کنید. این سیستم در زمین های مغناطیسی نیز کاربرد   دارد.

رویه ی Data logger قطعات را در ابعاد حداقل ۶m*6m کاوش می کند و بهتر است از فرمهای ۱m*1mاستفاده می   شود.

Lorenz Deepmax X3

Lorenz Deepmax X3

15-lorenz-deepmax-x3-1

لورنز دیپ مکس ۳X یکی از جدیدترین پشرفت ها در زمینه ‌ردیاب های فلزی پالس جی جی اس (Pulse GBS) است. احتمالاً این دستگاه یکی از حساسترین و بادوام ترین ردیاب فلزی در نوع خودش است که قابل دسترس می باشد. لورنز دیپ مکس ۳X، نتیجه سالها تحقیق و پیشرفت است. تلاشهای زیادی صورت گرفته است که محصول جدیدی در زمینه ردیاب ها بوجود آید و تسهیلات تعادلی زمین با سریهای لورنز دیپ مکس ۳X ارائه شد.

پالس جی جی اس (سیستم تعادلی پالس گراند Pulse Graund) مناسب برای جستجو در اعماق می باشد. عملکرد این وسیله الکترونیکی توسط عواملی چون آب شور، انواع زمین های کانی شده و تغییرات دمائی تأثیرپذیر نمی باشد. بنابراین لورنز دیپ مکس ۳X وسیله قابل اعتمادی برای مشخص کردن محل دقیق اشیاء فلزی در اعماق زمین به بدترین شرایط محیطی می باشد. مدارهای جدیدی طراحی شده که مانع پارازیت های خطوط برق می شود و با تکنیک ارتعاض برق، سیگنالهای خیلی دقیقی تولید می شود که در تشخیص اشیاء در اعماق زیاد بسیار مؤثر است.

لورنز دیپ مکس ۳X ردیاب فلزی است که از نظر کیفیت بسیار بالا می باشد و به گونه ای طراحی شده که می تواند از سیم پیچ های کوچک و بزرگ استفاده کند. سیم پیچ های بزرگ، گنجایشهای فوق العاده عمیقی را برای اشیاء بزرگ فلزی به خاطر محیط مغناطیسی قوی و عمیق بوجود آمده، ارائه می دهد. سیم پیچ های کوچک ترجیحاً برای جستجوی اشیاء کوچک مانند سکه های فلزی و یا تکه های بزرگ طلا بکار می روند.

بطور کلی، این مدل، گستره بزرگی از اشیاء غیرفلزی را ارائه می دهد. عملکرد بسیار ساده آن ضمانت شده می باشد. دستگاه دارای نمایش LC است. و حداقل میزان کنترل بر روی دستگاه لازم می باشد، بطوریکه فقط در طول کار یک دکمه زده می شود. این دستگاه دارای ویژگی هایی است که در نوع خود برای ردیاب های فلزی پالس جدید هستند. الکترونیک های کیفیتی و طراحی خاص آنان  مدار بندی دستگاه که باعث کاربرد آسان دستگاه شده و حساسیت ویژه دستگاه از خصوصیات آن است.

لورنز دیپ مکس ۳X دارای صفحه نمایشگر LC است که امکان دقیق هر فلز را نمایش می دهد. زمان بررسی، ارقام ۰۰ تا ۹۹ را بوجود می آورد که در درجه بندی کردن اشیاء فلزی بسیار مؤثرند. طبقه بندی کردن مداربندی هدف در بعضی از موارد توسط عواملی مانند اندازه شیء فلزی و شناسایی کردن اشیاء بزرگ و کوچک تأثیرپذیر می باشند.

لورنز دیپ مکس ۳X همچنین تجزیه و تحلیل پیچیده و اصلاح شده ای از اهداف آهن دار و یا غیرآهنی ارائه می دهد. که همراه با سیم پیچ تحقیقاتی ۲۶ سانتی متری یا ۳۵ سانتی متری Double D می تواند در هر نوع خاکی بهترین عملکرد را داشته باشد.

ردیاب، همچنین یک صدای شنود نیرا بوسیله بلندگو یا گوشیها (هدفونها) خارج می کند. عمق شناسایی بدست آمده (در آزمایشات هوایی) تقریباً شبیه آزمایشات صورت گرفته در هر نوع خاکی می باشد. بنابراین بسیار بالاتر از القای استاندارد ارتعاش موج سینوسی ردیابهای VLF-TR می باشد.

حال  شناسایی طبقه بندی هدف دیجیتال شمارشی نمایشگر LCD تصاویر متفاوت همراه با اطلاعات متفاوت بطور همزمان نمایش می دهد.

 نماد باطری: شرایط باطری بر روی نمودار بار در وسط صفحه نشان داده می شود.

 زمان بررسی ۹۹-۰۰ : زمان بررسی که اساساً از قابلیت هدایت ، نفوذپذیری و اندازه شیء ناشی می شود، با اعداد خاصی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود.

 نمادهای آهن دار و یا غیرآهنی : اشیاء فلزی آهن دار مانند آهن باعث می شود که کلمه FERROUS (به معنی آهن دار) در بالای نمایشگر ظاهر شود و اشیاء فلزی غیرآهنی مانند طلا و نقره باعث می شود کلمه NON-FERROUS در هنگام عبور از روی هدف بر روی صفحه نمایشگر نشان داده شوند.

 شدت /قدرت سیگنال نمادهای نمودار بالا: قدرت سیگنال بوسیله یک نمودار بزرگ بار در وسط نمایشگرLCD نشان داده می شوند

عملکرد سازگار با آب شور

تست باتری با صدای هشدار دهنده
یافتن محل دقیق فلز با استفاده از انواع کوئلها

شناسایی قطعات آهنی-غیر آهنی که کمتر با زمین وا کنش نشان می دهند.فلزیابی موثر و اسان در محل های وسیع

کوئل های ضد آّب
ساختار مکانیکی مطلوب و بهینه

سازگاری با برق AC تمام کشور ها
سازگاری با اقسام کوئل ها در زمین های مختلف

مشخص کردن محل مورد نظر
شناخته یا رد شدن قطعات کوچک نا خواسته

Delay متفاوت و تنظیمات دقیق برای حذف قطعات نا خواسته که به کاوش سرعت می بخشد
سرعت انتشار صدا با اسیلاتور
 VCO

کنترل فرکانسی حذف اختلالات
قابلیت بالانس دقیق در هرنوع خاک و هوا

کاوش در عمق زیاد برای یافتن قطعات بزرگ
طبقه بندی مواد وتفکیک دقیق فلزات

قابل رویت بودن عملیات روی صفحه LCتنظیم صدای هشدار دهنده

سیستم بالانس زمین
استفاده از امکانات سمعی و بصری

شناسنده خودکار کامپیوتری برای تشخیص سیگنال های اشتباه
امکان برگشت به حالت اولیه به صورت اتوماتیک

گراف میله ای دقیق سیگنال

15-lorenz-deepmax-x3-2

15-lorenz-deepmax-x3-3

15-lorenz-deepmax-x3-4

Lorenz Deepmax X5 NEW

Lorenz Deepmax X5 NEW

14-lorenz-deepmax-x5-new-1

لورنز دیپ مکس سری ۵

14-lorenz-deepmax-x5-new-2

فلزیاب LORENZ

گنجهای طلا و نقره را در عمق ۸ متری تشخیص می دهد

فلزیاب  LORENZ DEEPMAX X5انواع تخصصی هستند که برای شناسایی سکه ها، نهانگاههای مدفون شده، و گنجهای طلا و نقره پنهان شده مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این فلزیابهای دارای عمق زیاد خیلی راحت و آسان است. شما پس از افزودن بعضی تنظیمات به تنظیمات کارخانه میتوانید دگمه تعادل زمین (ground balance) با کویل جستجو در هوا را فشار دهید.پس از تنظیم تعادل و بالانس زمین می توانید سطح آستانه ای را انتخاب کرده و جستجوی خود را آغاز نمایید.

فلزیابهای سری X لورنز عملاً تمامی مواد معدنی زمین را رد می کنند. هردونوع فلزیابهای لورنز قادر به تشخیص طلا، نقره، برنز، و اشیای بزرگتر در عمق زیاد می باشند. فلزیابهای لورنز از نوع ارسال کننده پالس می باشند و این سیگنال تقویت می گردد تابتواند سیگنال را تا عمق بیشتری از خاک بفرستد. یک سیستم بسیار دقیق سنجش و اندازه گیری رسانایی به شما کمک میکند که نوع فلز پیداشده را تشخیص دهید.

LORENZ Deepmax X5 به بی حرکت بودن بستگی دارند. پالسهای مغناطیسی کوتاه و قوی بوسیله کویل جستجو پخش و منتشر میشوند. این پالسها جریانهای فوکو را در رسانایی اشیای فلزی ایجاد میکنند. این جریان فوکو تا وقتی که کویل جستجو ارسال پالس مغناطیسی را متوقف نماید در اشیای فلزی باقی می ماند. به این دلیل  تشخیص این جریانات فوکو در طول مرحله دریافت به تاخیریافته توسط همان کویل جستجوکه اکنون به عنوان کویل دریافت کننده عمل میکند امکان پذیر می باشد. یک مدار الکتریکی برای تشخیص این تغییر ولتاژهای ضعیف لازم است و باید این سیگنال خاص راجدا نماید.همچنین این سیگنال باید تقویت شود تا یک نوسان سنج کنترل کننده ولتاژ که سیگنال صوتی را زمانی که فلز نزدیک به کویل میباشد توسط هدفون یا بلندگوی داخلی و توکار بوجود آورد.

جریانهای فوکوی بوجود آمده در اجسام فلزی توسط میدان اولیه دارای پالس، بسته به میزان رسانایی شیء فلزی از بین می رود. بنابراین دسته بندی مدار یک تاخیر زمانی در خواندن و تشخیص جریان فوکوی دریافت شده در طی یک دوره زمانی مشخص ایجاد میکند. بعلاوه زمانی که کویل DD مورد استفاده قرارمی گیردیک علامت آهنی یا غیرآهنی بودن ferrous / non- ferrous)) برای هر شیء تشخیص داده شده وجود دارد. این اطلاعاتی از نوع آهن احتمالی فراهم می آورد که همزمان با شنیده شدن علامت صوتی بوده و به تشخیص محل و اندازه شیء دفن شده کمک می کند.

GBS پالسی بطور خاص برای جستجو در عمق مناسب می باشد. عملکرد این وسیله الکترونیکی طوری طراحی شده است که تحت تحت تاثیر آبهای شور، اکثر انواع زمینهای معدنی یا تغییرات دما قرار نمی گیرد و سیگنالهای زمین را حذف می کند. بنابراین دستگاه LORENZ Deepmax X5  وسیله ای مطمئن برای تعیین موقعیت اشیای فلزی در عمق زیاد حتی تحت شرایط محیطی بسیار بد می باشد.

اصل GBS پالس و ضربه دارای مزیت استفاده از کویلهای دارای قطر بیشتر و قدرت ارسال بالاتر می باشد. این در زمان جستجو در عمق ضروری و لازم است. کویلهای دارای کابل متصل و نصب شده به فرم و چارچوب و دارای اندازه ها و شکلهای متفاوت میتوانند بدون هیچ تنظیمی به دستگاه LORENZ Deepmax X5 متصل شوند.

یک مدار سازگار و هماهنگ به فلزیاب اضافه می شود تا بطور اتوماتیک  با سیستمهای کویلهای مختلف مطابقت یابد. این قابلیت تشخیص اشیا در بیشترین عمق توسط هر کویل را نشان می دهد.

زمانی که قطر کویل جستجو افزایش می یابد حساسیت آن نسبت به اشیای بزرگترنیز افزایش می یابد و حساسیت آن نسبت به اشیای کوچکترکمتر می گردد. این زمانی که به دنبال تشخیص مکان اشیای بزرگتر هستیم مطلوب و مناسب می باشد. کویلهای بزرگ دامنه تشخیص بیشتری دارند حتی در خاکهایی که دارای اکسیدآهن می باشند دستگاه Deepmax X5 LORENZ زمانی که سیستم تعدیل زمین روشن باشد قابلیت تشخیص اشیای آهنی یا غیرآهنی در عمق بسیار زیادی را دارا می باشد و نیز محدوده گسترده ای از جستجو برای اشیای فلزی غیرآهنی را ارائه می نماید. سیستمهای دیگربا اثرات زمین دچار مشکلاتی می باشند که دامنه و میزان عمق را در زمین کاهش می دهد.

LORENZ Deepmax X5 دستگاهی تخصصی و دارای کیفیت بالا می باشد که می تواند با کویلهای جستجوی کوچک یا بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً کویلهای بزرگ با ایجاد یک میدان مغناطیسی قوی و عمیق برای جستجوی اشیاء بزرگ در عمق بیشتر و کویلهای کوچک در جستجوبرای اشیای کوچک مانند سکه های طلا مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد آسان این دستگاه توسط نمایش در LC ونیاز کمتر به کنترل تضمین شده است و تنها با فشار دادن دکمه reset دستگاه شروع به کار می نماید.

LORENZ Deepmax X5 علامت و نشانه ای از هر فلز تشخیص داده شده و پیدا شده را روی LCD نمایش می دهد. یک تاخیر زمانی بین ۰۰۰ و۰۹۹  در خواندن وجود دارد که به دسته بندی اشیای فلزی کمک می کند. مداربندی دسته بندی اشیاء تنها در بعضی موارد تحت تاثیر اندازه اشیاء قرار میگیردو بدین ترتیب سکه های کوچک را نیز همانند تکه های فلزی بزرگ تشخیص داده و شناسایی می کند. دستگاهLORENZ Deepmax X5 یک بررسی پیچیده وکامل از اشیاء آهنی/ غیرآهنی فراهم می آورد که در خاکهای سخت و با کویلهای جستجوی DD و بزرگتر ۲۶ و یا ۳۵cm صورت می گیرد. این فلزیاب یک صدا و صوتی را صادر میکند که ازطریق اسپیکر یا هدفون شنیده می شود. عمق تشخیص در اکثر خاکها یکسان است و بطورقابل ملاحظه ای از موارد احتمالی توسط القاء پالس استاندارد یا فلزیابهای VLF – TR موج سینوسی بیشتر می باشد.

عمق در آزمودن اکثر انواع زمینها و یا در آزمودن هوا.  حساسیت بالای دستگاه LORENZ Deepmax X5نسبت به اشیای فلزی غیر آهنی مانند طلا ، نقره و مس همراه با بررسی اشیای جدید و همچنین روش کار آسان آن، این دستگاه را برتر از بقیه دستگاهها و مناسب برای اهداف متفاوت تعیین موقعیت می سازد. این دستگاه به تنظیمات و کنترل زیادی نیاز ندارد و میزان کردن دستگاه روی تنظیمات کارخانه بهترین نتایج را تضمین خواهد نمود.

دستگاه لورنز برای کارهای جستجوی حرفه ای و تعیین موقعیت گنجها در عمق زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. کویلهای جستجوی متفاوتی می توانند به این دستگاه نصب شوند ومناطق گسترده و بزرگتری میتواند با کویلهای چارچوبی و قالبی بطور موثر مورد جستجو قرار گیرد. آبهای شور، انواع متفاوت زمین و تغییر دما تاثیر بسیار کمی بر محدوده و دامنه تشخیص این دستگاه دارد.

زمانی که درجستجوی اشیای بزرگی هستید ممکن است اشیای کوچکی مانند سوزن، تکه فلزات توسط دستگاه نادیده گرفته شوندیا به عنوان اشیای کوچک ناخواسته نشان داده شوند. این دستگاه زمانی که با کویلهای کوچک جستجو را در عمق زیاد انجام می دهید نیز بسیار عالی عمل میکند.

فلزیابهای سری LORENZ Deepmax X5 جدیدترین توسعه و پیشرفت در زمینه فلزیابهای پالسGBS می باشد. این دستگاهها از حساس ترین و بهترین انواع فلزیاب موجود می باشد. فلزیابهای  LORENZ Deepmax X5 نتیجه سالها تحقیق و مطالعه می باشد. کارهای بسیاری برای تولید این محصول جدید مخصوصاً در زمینه دسته بندی فلزات و تعدیل وتنظیم خودکار زمین صورت گرفته است.وسایل و تجهیزات استاندارد لورنز دیپ مکس X5 :

 لورنز دیپ مکس X5 Elektronikeinheit  بدون ظبط و ثبت کننده داده ها یا مدل GPS

 میله تلسکوپی

 کویل جستجوی ۳۵ سانتی

 کویل قالبی و فرمی ۱×۱ متری

 هدفون های استریو

 کیف حمل و جابجایی برای لورنز دیپ مکس X5

 بند دورکمر و گردن قابل تنظیم با مجموعه و بسته باتری قابل شارژ ۱۲ ولت

 شارژر دارای دامنه وسیع و ورودی AC (100 تا ۲۴۰ ولت)

 پریز AC (اروپا- آمریکا – انگلستان – استرالیا)

 دستورالعمل کار (انگلیسی)

 USB برای آپدیت کردن سفت افزار و نرم افزار پایدار

 دارای گواهی و تضمین CE و  FCC

تجهیزات تکمیل کننده:

 کویل جستجوی ۲۶ سانتی

 کویل جستجوی DD 26 سانتی

 کویل جستجوی ۳۵ سانتی

 کویل جستجوی ۴۵ سانتی

 مجموعه کویل قالبی و  فرمی دوتایی ۱×۱ متر

14-lorenz-deepmax-x5-new-3

14-lorenz-deepmax-x5-new-4

 کویل کابل کلی و همه منظوره ۸ متری

 کابل امتداد دهنده ۵ متریی برای  کویلهای فرمی و قالبی

 بسته باتری اضافه

 عمق کاوش ۸ متر

 گارانتی ۲ سال

ویدیوی دستگاه فلزیاب Lorenz Deepmax X۵ _ X۶

14-lorenz-deepmax-x5-new-5

 

ویدیوی روش کار با فلزیاب Lorenz Deepmax X۶

نمایشگر ویدیو
00:00
02:09

ویدیوی دستگاه فلزیاب Lorenz Deepmax X۵ _ X۶

نمایشگر ویدیو
00:00
02:27

 

Lorenz Deepmax X6 NEW

Lorenz Deepmax X6 NEW

13-lorenz-deepmax-x6-new-1

 

دستگاه استاندارد دیپ مکس X6 لورنز

13-lorenz-deepmax-x6-new-2

 

13-lorenz-deepmax-x6-new-3

 

فلزیابLORENZ

گنجهای طلا و نقره را در عمق ۸ متری تشخیص می دهد

فلزیابهای LORENZ DEEPMAX X6 انواع تخصصی هستند که برای شناسایی سکه های تک، نهانگاههای مدفون شده، و گنجهای طلا و نقره پنهان شده مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این فلزیابهای دارای عمق زیاد خیلی راحت و آسان است. شما پس از افزودن بعضی تنظیمات به تنظیمات کارخانه میتوانید دگمه تعادل زمین (ground balance) با کویل جستجو در هوا را فشار دهید.پس از تنظیم تعادل و بالانس زمین می توانید سطح آستانه ای را انتخاب کرده و جستجوی خود را آغاز نمایید.

فلزیابهای سری X لورنز عملاً تمامی مواد معدنی زمین را رد می کنند. هردونوع فلزیابهای لورنز قادر به تشخیص طلا، نقره، برنز، و اشیای بزرگتر در عمق زیاد می باشند. فلزیابهای لورنز از نوع ارسال کننده پالس می باشند و این سیگنال تقویت می گردد تابتواند سیگنال را تا عمق بیشتری از خاک بفرستد. یک سیستم بسیار دقیق سنجش و اندازه گیری رسانایی به شما کمک میکند که نوع فلز پیداشده را تشخیص دهید. با لورنز میتوانید گنجها را درعمقی بسیار بیشتر نسبت به فلزیابهای دیگر پیدا کنید. فلزیابDeepMax X6 دارای یک ثبت کننده داده های ۳بعدی داخلی و توکار و GPS اضافی با وسیله ذخیره سازیUSB برای بسته نهایی جستجوی گنج می باشد.

LORENZ Deepmax X6 به بی حرکت بودن بستگی دارند. پالسهای مغناطیسی کوتاه و قوی بوسیله کویل جستجو پخش و منتشر می شوند. این پالسها جریانهای فوکو را در رسانایی اشیای فلزی ایجاد میکنند. این جریان فوکو تا وقتی که کویل جستجو ارسال پالس مغناطیسی را متوقف نماید در اشیای فلزی باقی می ماند.به این دلیل  تشخیص این جریانات فوکو در طول مرحله دریافت به تاخیریافته توسط همان کویل جستجوکه اکنون به عنوان کویل دریافت کننده عمل میکند امکان پذیر می باشد. یک مدار الکتریکی برای تشخیص این تغییر ولتاژهای ضعیف لازم است و باید این سیگنال خاص راجدا نماید. همچنین این سیگنال باید تقویت شود تا یک نوسان سنج کنترل کننده ولتاژ که سیگنال صوتی را زمانی که فلز نزدیک به کویل میباشد توسط هدفون یا بلندگوی داخلی و توکار بوجود آورد.

جریانهای فوکوی بوجود آمده در اجسام فلزی توسط میدان اولیه دارای پالس، بسته به میزان رسانایی شیء فلزی از بین می رود. بنابراین دسته بندی مدار یک تاخیر زمانی در خواندن و تشخیص جریان فوکوی دریافت شده در طی یک دوره زمانی مشخص ایجاد میکند. بعلاوه زمانی که کویل DD مورد استفاده قرارمی گیردیک علامت آهنی یا غیرآهنی بودن ferrous / non- ferrous)) برای هر شیء تشخیص داده شده وجود دارد. این اطلاعاتی از نوع آهن احتمالی فراهم می آورد که همزمان با شنیده شدن علامت صوتی بوده و به تشخیص محل و اندازه شیء دفن شده کمک می کند.

GBS پالسی بطور خاص برای جستجو در عمق مناسب می باشد. عملکرد این وسیله الکترونیکی طوری طراحی شده است که تحت تحت تاثیر آبهای شور، اکثر انواع زمینهای معدنی یا تغییرات دما قرار نمی گیرد و سیگنالهای زمین را حذف می کند. بنابراین فلزیابهای LORENZ Deepmax X6  وسیله ای مطمئن برای تعیین موقعیت اشیای فلزی در عمق زیاد حتی تحت شرایط محیطی بسیار بد می باشد.

اصل GBS پالس و ضربه دارای مزیت استفاده از کویلهای دارای قطر بیشتر و قدرت ارسال بالاتر می باشد. این در زمان جستجو در عمق ضروری و لازم است. کویلهای دارای کابل متصل و نصب شده به فرم و چارچوب و دارای اندازه ها و شکلهای متفاوت میتوانند بدون هیچ تنظیمی به دستگاه LORENZ Deepmax X6 متصل شوند.

یک مدار سازگار و هماهنگ به فلزیاب اضافه می شود تابطور اتوماتیک  با سیستمهای کویلهای مختلف مطابقت یابد. این قابلیت تشخیص اشیا در بیشترین عمق توسط هر کویل را نشان می دهد.

زمانی که قطر کویل جستجو افزایش می یابد حساسیت آن نسبت به اشیای بزرگتر نیز افزایش می یابد و حساسیت آن نسبت به اشیای کوچکترکمتر می گردد. این زمانی که به دنبال تشخیص مکان اشیای بزرگتر هستیم مطلوب و مناسب می باشد. کویلهای بزرگ دامنه تشخیص بیشتری دارند حتی در خاکهایی که دارای اکسیدآهن می باشند دستگاه lorenz Deepmax X6 زمانی که سیستم تعدیل زمین روشن باشد قابلیت تشخیص اشیای آهنی یا غیرآهنی در عمق بسیار زیادی را دارا می باشد و نیز محدوده گسترده ای ازجستجو برای اشیای فلزی غیرآهنی را ارائه می نماید. سیستمهای دیگربا اثرات زمین دچار مشکلاتی می باشند که دامنه و میزان عمق را در زمین کاهش می دهد.

lorenz Deepmax X6  فلزیابی تخصصی و دارای کیفیت بالا می باشد که می تواند با کویلهای جستجوی کوچک یا بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً کویلهای بزرگ با ایجاد یک میدان مغناطیسی قوی و عمیق برای جستجوی اشیاء بزرگ در عمق بیشتر و کویلهای کوچک در جستجوبرای اشیای کوچک مانند سکه های طلا مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد آسان این دستگاه توسط نمایش در LC ونیاز کمتر به کنترل تضمین شده است و تنها با فشار دادن دکمه reset دستگاه شروع به کار می نماید.

LORENZ Deepmax X6 علامت و نشانه ای تصویری از هر فلز تشخیص داده شده و پیدا شده را روی LCDنمایش می دهد.

یک تاخیر زمانی بین ۰۰۰ و۰۹۹  در خواندن وجود دارد که به دسته بندی اشیای فلزی کمک می کند. مداربندی دسته بندی اشیاء تنها در بعضی موارد تحت تاثیر اندازه اشیاء قرار میگیرد و بدین ترتیب سکه های کوچک را نیز همانند تکه های فلزی بزرگ تشخیص داده و شناسایی می کند. دستگاه لورنزlorenz Deepmax X6  یک بررسی پیچیده وکامل از اشیاء آهنی/ غیرآهنی فراهم می آورد که در خاکهای سخت و با کویلهای جستجوی DD و بزرگتر ۲۶ و یا ۳۵cm صورت می گیرد. این فلزیاب یک صدا و صوتی را صادر میکند که ازطریق اسپیکر یا هدفون شنیده می شود. عمق تشخیص در اکثر خاکها یکسان است و بطورقابل ملاحظه ای از موارد احتمالی توسط القاء پالس استاندارد یا فلزیابهای VLF – TR موج سینوسی بیشتر می باشد.

عمق در آزمودن اکثر انواع زمینها و یا در آزمودن هوا.  حساسیت بالای دستگاه   LORENZ Deepmax X6  نسبت به اشیای فلزی غیر آهنی مانند طلا ، نقره و مس همراه با بررسی اشیای جدید و همچنین روش کار آسان آن، این دستگاه را برتر از بقیه دستگاهها و مناسب برای اهداف متفاوت تعیین موقعیت می سازد. این دستگاه به تنظیمات و کنترل زیادی نیاز ندارد و میزان کردن دستگاه روی تنظیمات کارخانه بهترین نتایج را تضمین خواهد نمود.

دستگاهLORENZ برای کارهای جستجوی حرفه ای و تعیین موقعیت گنجها در عمق زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. کویلهای جستجوی متفاوتی می توانند به این دستگاه نصب شوند ومناطق گسترده و بزرگتری میتواند با کویلهای چارچوبی و قالبی بطور موثر مورد جستجو قرار گیرد. آبهای شور، انواع متفاوت زمین و تغییر دما تاثیر بسیار کمی بر محدوده و دامنه تشخیص این دستگاه دارد.

زمانی که درجستجوی اشیای بزرگی هستید ممکن است اشیای کوچکی مانند سوزن، تکه فلزات توسط دستگاه نادیده گرفته شوندیا به عنوان اشیای کوچک ناخواسته نشان داده شوند. این دستگاه زمانی که با کویلهای کوچک جستجو را در عمق زیاد انجام می دهید نیز بسیار عالی عمل میکند.

فلزیابهای سری LORENZ Deepmax X6 جدیدترین توسعه و پیشرفت در زمینه فلزیابهای پالس GBS می باشد. این دستگاهها از حساس ترین و بهترین انواع فلزیاب موجود می باشد.دستگاه LORENZ Deepmax X6 نتیجه سالها تحقیق و مطالعه می باشد. کارهای بسیاری برای تولید این محصول جدید مخصوصاً در زمینه دسته بندی فلزات و تعدیل وتنظیم خودکار زمین صورت گرفته است.

آیا میخواهید ببینیدچه چیزی در زمین وجود دارد؟

نمونه ثبت کننده داده ها که بصورت اختیاری و دلخواه می تواند مورد استفاده قرار گیرد شما را مجاز به ذخیره کردن اطلاعات زمین اسکن شده و مشاهده آنها توسط نرم افزار طراحی ۳

بعدی در کامپیوتر خود می سازد.

  • جعبه کنترل الکترونیکی دیپ مکس X6 لورنز
  • با ثبت کننده اطلاعات داخلی ( که توسط GPSحمایت میشود)
  • بخش GPS با فیش USB
  • میله تلسکوپی
  • کویل جستجو دارای قطر ۳۵ سانتی متری
  • کویل قالبی و فرمی ۱متر در ۱متر
  • هدفونهای استریو
  • جعبه و کیف حمل کردن دیپ مکس اکس ۶ لورنز
  • کمربند و تسمه قابل تنظیم با مجموعه باتری ۱۲ ولت قابل شارژ
  • شارژر توان ورودی AC (100-240 ولت)
  • پریز AC ( اروپا،آمریکا، انگلستان، استرالیا)
  • دستورالعمل کار ( انگلیسی)
  • سیم اتصال USB برای آپدیت نرم افزاری و تنظیم داده ها
  • نرم افزار ثبت کننده داده ها و اطلاعات- یک کاربره
  • گواهینامه CE و FCC

 

13-lorenz-deepmax-x6-new-4

 

13-lorenz-deepmax-x6-new-5

 

13-lorenz-deepmax-x6-new-6

 

وسایل و تجهیزات تکمیلی:

  • کویل جستجوی ۲۶ سانتی متری
  • کویل جستجو با قطر ۲۶ سانتی
  • کویل جستجوی ۳۵ سانتی
  • کویل جستجوی۴۵ سانتی
  • جعبه کویل فرمی و قالبی دوتایی ۱متر در ۱متر
  • کابل کویل همه منظوره ۸ متری
  • کابل کویل همه منظوره ۱۲ متری
  • کابل اضافه شونده ۵ متری برای کویلهای قالبی و فرمی
  • عمق کاوش ۸ متر
  • گارانتی ۲ سال
  • مجموعه باتری اضافی

 

 

ویدیوی روش کار با فلزیاب Lorenz Deepmax X۶

 

نمایشگر ویدیو
00:00
02:09

 

 

ویدیوی دستگاه فلزیاب Lorenz Deepmax X۵ _ X۶

 

نمایشگر ویدیو
Error loading this resource